Friday, February 18, 2011

"binatang kesayangan" .

heyy guys . kalau arituh aku jadi beautician cum oxy skincare model kan,
arinih aku nak cite pasal "binatang kesayangan".
asal aku letak inverted comma tuh jom kite cekikdaud ! =)

Pada suatu petang yang hening,  *time tuh aku darjah 6 kot and my younger sister darjah 1*
A ; adek aku       B ; aku yang lawa                   ye = saye

A : kaklong!!! ye ade beli binatang baru laaa.. *time tu die dalam toilet dekat sinki konon tengah mandikan binatang die la kan *

B : homaigod!!! mane mane mane ? *oke,this one i made it up.ayat sebenarnye, *   ohhh,mane? *acuh tak acuh*

A : niiii !! tengokla cepat. ye baru beli tadi kat sekolah.

B : errr,sekolah ade jual binatang ke ? tak pernah nampak pon.

A : adelaa..kat kedai buku.

B : ohh..kenape beli ?

A : saje je. nanti kalau kite letak die dalam air die boleh beranak kaklonggg..*semangat*

B : ehh,nape pulak die beranak dalam air ?

A : taktau.tapi kite kene letak dalam air baru die bole gemok. nanti bile die gemok badan  die terbelah due.haa,tu kire die beranak la tu kawan ye cakap..

B : ouhhh,kaklong tau. binary fission la tuh cara die beranak. *dengan hidung yang kembang kempis aku jawab* kaklong baru belajar tadi kat sekolah pasal reproduction.heeeee~

A : kite nak letak die dalam ape eyh ?

B : dalam tupperware la.

A : haaaa,bagus ! jom kite amek tupperware kat bawah.


korang nak tau tak ape bende binatang tuh ?













SILICA GEL.
heh~gile betol.aku tak tau arh mane idea adek aku dapat silica gel tu binatang.
aku yang kakak die nih pon same tak betol pergi percaye watpe. waddefakk!!~
aiyark~  = .="



May Allah bless,
Live your life to the max !
xoxo~

3 comments:

aisyahrosli said...

wakakakakakakaakaaa!!!!
*gelak guling-guling*
silica gel adalah haiwan peliharaan keluarga amal! ohohohohohoooo..

AlyB said...

like comment aisyah..

amal said...

heh~kanak kanak kot dowh..mane aku tau pape =(