Friday, February 25, 2011

Glee oh Glee.

yayyy !! akhirnya aku berjaya abeskan glee season one !
wuhuuu~best gile arh cite tuh. tak rugi tengok weh =)
disebabkan oleh kunun2 pengaruh glee tuh,
laptop aku sekarang dah penuh dengan lagu glee !!
awesome babe !! terbaek wa cakap lu !
lagu yang paling aku suke, errr,banyak actually..
tapi yang paling aku suke mase vitamin D episode yang boys buat lagu It's my life & confession.
tak caye cube layan.

muke vocalist die agak slenge sebab baru lepas makan "vitamin D".
err,sape yang penah tengok glee ni paham la kot.heee~


ulalala..yang mohawk tuh aku punye ! =DD
lepas nih nak layan season 2 pulak arh.
ouh glee..wait for me will you ? huhu~

*footnote : sape sape yang penah try reach aku thru fon sorry sebab battery fon aku dah mati almost a week. heee~ i have to say this sebab ade kawan aku dah ngamuk! so sape sape yang mengalami kondisi yang same soreyh ! lepas ni jangan arh serik nak kol or text aku dowh =( tskk~*

May Allah bless,
Live your life to the max !!
xoxo~

1 comment:

OrEnTaLeZ said...

oren pon enjoy nengok cite ne.