Thursday, May 19, 2011

berCERAI kasih berTALAK tidak.

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum,

Hey pipols ! Handphone Sony Ericsson aku dah rosak . Uwaaaaaaaaaaaaa T.T Baru je pakai dua tahun kott. Orang cakap phone sony memang cepat rosak. Betul ke ? Tapi aku tak puas hati betul lar. Aku belai2 die, usap2 die, tu pun rosak jugak. pffftt~ hadiah SPM tu kotttt. -.-"

Bile orang call tengah sebok bergossip girl tetibe padam. Kot2 lar battery flat ke ape ke tapi bile charge die tulis fully charged. Tengah type mesej tetibe restarted. Memang berasap arh kan. Kadang2 bile nak charge phone die tak respond ape2 pun. Respond in a sense of battery tu tak charge pun padahal dah dekat sejam aku biar die charge. T.T 

Dengan ini secara rasminya aku bercerai kasih bertalak tidak dengan my W910i. Aku berpaling tadah kepada nokia 3310. *actually die bukan 3310. Die advanced sikit je dari 3310 tu. Tapi kire sepupu lar dengan 3310 tu -.-* Muahahahhaha. Dah 6 tahun kot nokia tu aku gune. Wahhh, tahan lasak, ranggi lagi bergaya kot :p Jatuh sampai berkecai badan pun masih tetap handsome untuk digunakan (: Tetibe aku terpikir awat diorang tak modify 3310 tu letak bluetooth ke wifi ke.. Confirm berduyun-duyun orang beli :D

R.I.P dearie ~




Welcome back, baby ! :D




Bergambar buat kali terakhir. Wahhhh~

PS 1 : Best gak main game snake dalam nokia 3310 tu kan ? Lame giler takmain :p

PS 2 : Siape2 yang ade contact aku thru maxis sorry kalau aku takdapat detect sape korang. Aku kan dah bertukar phone. Muahahahaha

Till then pipols,
xx~

8 comments:

Sakinah Azmi said...

kak amal , title entry memang sangat tak boleh bla doe , HAHAHA

Sakinah Azmi said...

kak amal , title entry memang sangat tak boleh bla doe , HAHAHA

Sakinah Azmi said...
This comment has been removed by the author.
amal said...

bwahahahahha..comel kannn ? ;ppp

aisyahrosli said...

lol. mana gamba suami kau kat sony tuh? hahaha.

amal said...

HAHAHAHHA..kau giler handset ni ayah aku pegang kottt -.-"

Auni ^^ said...

HAHA, sama la. HP sony auni tu da rosak gak ! auni pakai 3310 gak ! TApi skrg da dpt my new baby, :D HEHEHE

amal said...

heeeeeeeeee~ mesti canggih2 kann ? :ppp