Saturday, June 4, 2011

it's her birthday #2

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum,

Hey pipols ! Today is my bestesttttt girlfriend's birthday (: uuuuuu, ingat ke nak jumpa die  nak sambut her birthday sama2. Tapiiiiii..die keje lak pulak. Ceittt~ So aku ugut die kalau nak hadiah die kene datang rumah aku. Muahahahahha

So selamat selamat selamat berKEDUT to YONG FASIHAH BADARUDIN ! May ALL your wish comes true babe! And I love you infinite <3 Btw congratulations sebab dapat pergi fast track. Yayyyyy~ Kau masuk degree same dengan aku. Kite memang sehidup semati lar weh~ :p

Kalau nak cakap pasal die memang sampai esok kot tak habis. And die sangat2 lar baik oke. Terharu aku dowh die sanggup kawan dengan aku yang sangat2 lar banyak flaw here and there. Terharu.. sobs3~

Kitorang takde lar kawan dah lame sangat. Kenal die masa form 1 tapi start macam kamceng gile2 dengan die masa form 4 kot tak silap (: Kalau kat asrama aku kire macam budak2 sakai yang suka ponteng prep buat masalah etc etc sume , die pulak AJK Akademik which jaga bahagian2 prep ni. Korang boleh bayang kan la macam mane aku yang selalu ponteng prep boleh kawan dengan die AJK akademik. Muahahahahha. Kesian kau kan yong kene tahan dengan perangai tak semenggah aku :S that's why I said aku dengan die beza macam black and white. But for me even kitorang different gile2, we're surely looks perfectly together kan babe ? :') 

Ada one day tu masa kitorang tengah gossiping, tetibe aku cakap, " eh yong,kite takpernah gaduh kan. Jom try gaduh. Muahahahhahah". Lepas tu die pun cakap, " JOMMMM. Macam menarik je. Huwawawaawaa..". Pastu kitorang pun start arh gaduh tolak2 sume. Orang lain yang nampak sume macam pandang gile-ke-ape-minah-dua-ekor-ni.  :D  Seriously kitorang takpernah gaduh. Well maybe ade yang cakap boring nye BFF bonding minah 2 ekor ni. Takde ups and downs. For me, itu maknenye kitorang serasi bersama. Wahh,boleh nyanyi lagu ajai and nurul yang serasi bersama tu sesame la. Meh3 :p

Nampak giler aku tak reti buat2 macam candid kan ? Heh~





uuuu,seriously time ni kitorang tak plan pun nak pakai baju ngn tudung ala2 same ;)





Kami dan kembar (:



Btw kalau sape2 nak berkenal kenalan dengan yong, sorry. She's taken by her "Aaron Aziz". :p

PS : Aku nak jadi pengapit kau weh nanti ! Kalau tak takde hadiah untuk kau. =D


Till then pipols,
Loadssssssssssss of love <3







No comments: