Friday, April 1, 2011

he is my BUCHOK !

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum,

hey pipols ! harituh mase aku tengah godek2 laptop aku tetibe adik aku jerit, "kaklong !! tengok kening buchok nih !!" aku pun tengok arh. AND we both were just "bwahahahahahahahaha".



Tengok kening diee *i dont know what it is called actually but i call it as kening =.="* Macam sesungut kan.ngehehehe~ aku taktau arh camne boleh jadi camtu tapi rasenye before ni takde pun. aiyark~


And here is more buchok !

macam katak ! adeh



















Buchok's video =)

video

Kalau anda bijak pandai lestari, korang akan nampak lagi sekor kucing yang bernama NEMO ! =)


And yeahh, khas untuk ecah ; aku makan kat ICEROOM tadiii !! muahahha. jealous tak weh ? :p






May Allah bless,
Live your life to the max !!
Embrace your awesomeness !!!
xoxo~

3 comments:

Raji berkata said...

woahhh bulu mata der mahal owh
melentik lgi ;D

aisyahrosli said...

cisss.. ada gak footnote untuk aku dalam entri pasal kuching dia nih.
tak jeleeeesssss pooonnnn!! -.-'

amal said...

raji ; hahaha..tu la pasal ;)
ecah ; pedulik hapeh aku =p