Sunday, June 26, 2011

no MOOD !

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum,

Hey pipols ! Now I'm at space . Bestt but I miss home already :S

Banyakkkkkkkkkk benda aku nak cerita buttt..bile nak start type je tetibe otak jadi blank. Damn it -.-" Dah lar dengan internet bengong nye. Nak upload gamba pun takboleh. Come on la weh :@

Nanti kalau aku rajin aku cerita la ape yang aku buat dekat space yang boring ni. Heh~

Sumpah stuck weh. Aku buat entry ni pun banyak kali backspace -.-" Nampak sangat otak dah malas nak pikir kan. Anddddd tomorrow aku start orientation. Pffttttt~ And orientation tu semuaaaa TALK. another pffffttt please for me. Kalau games takpe la jugak. Huh~



Btw I miss nemo and buchok. And upin. And perang. And mimie. Errr, and semua kucing la :'(

Goodnyte nemo :'(





Buchok <3

Till then pipols,
xoxo <3

1 comment:

amanina said...

kak amal space tu ape?