Saturday, June 25, 2011

opening and closing a chapter (:

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum ,

Hey pipols ! Today is the last day I'm at home :'( nak kene peluk my bantal busuk puas2 ni. Lepas ni susah dah nak balik. Will miss my katil, my catsssssssssss and not to forget my dearest family ! Oh rindu nak kene leter ngn mama and papa jugak :)

Aku dah cuti for about ermmm.. five months la kot. But I dont know where the hell is the 5 months gone man ! Time flew very very fast. Kalah G6 ! :@ Masa time cuti lama2 tu dok bising2 bile nak masuk study. Ni bile dah nak masuk U bising2 pulak nak cuti lama lagi. Betul lar human will never satisfied with their life and what they got. Especially aku la kan :S


Oh tadi aku siram2 pokok,doing the house chores and sapu porch for the last times. HAHAHAHA. Bile fikir buat bende2 tu sume untuk last time mule la aku buat elok2,sapu pun bersih2. Tiptop wa cakap lu ><

So now I'm officially closing the leasure-ing and relax-ing chapter and opening a hectic and busy chapter in my life. :') Gonna miss all the moments where me and all my friends and my family that we're treasured together. Oh for surely we've become more strongly bonded (: I think masa cuti A-level ni la a lot of things I've learned. Seriously. Like aku dah reti nak gosok baju kemeja lelaki. Bhahahahah :DDD Giler noob kan aku -.-"

So hello new chapter. 


Gonna miss these all. And them as well (:


LOVELETTER : Barang aku nak bawak space banyak gile dey. Taktahu macam mana nak angkut dah :S Tu pun ade yang aku tinggal2 lagi katrumah -.-



Till then pipols,
Enjoy your life while you can !
Loadsssss of <3


1 comment:

aisyahrosli said...

Good Luck Dr Hanis!
Belajar rajin-rajin! :D
Rindu aku selalu tau!! lol