Tuesday, July 26, 2011

Whoaaa~ I got followers lar =D

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum,

Hey pipols ! Whoaaaaaaa~ Last Saturday, I opened my blog and I only got 81 followers. As far as I can remember lar =S But then today, when I open my blog, my jaws just dropped ! Seriously. And I could'nt stop saying WHOAAAAAAA.. and stop for a sec. And say WHOAAAAAAAAA again until my room mates get annoyed. Muahahahhaha =DDDD  *actually meng-annoyingkan orang ni is in my trait kan =D*

I have 84 followers lar weh ! And aku dah lama gile barbie kot tak hupdate blog. Ni yang nak start terharu ni weh. Huwaaaaaaaaaaa :') Toche toche =D

And to my silent reader, thankyouuuuuu too ! =D 



Aishh~ My brain just freezing right now. Terkejut terkesima terharu semua ada. Sebab blog aku takde bende pun. Oh, I'm stuck ! Taktahu nak cakap ape dah . =.=

Oh btw, siapa2 yang ternanti-nanti my new post *tu pun kalau ade la* sorry I cant update banyak sangat sekarang. My life was like busy and hectic to hell now =S Padahal takdela study mana pun but still busy to the max -.-"

Oh, baru aku tau actually ramai gak kawan2 aku yang regret ambik medic. I thought I'm just the one who regret it. Muahahahha. But then bile aku pikir balik, this opportunity bukan semua orang dapat and ramai dok berebut2 nak ambik medic. And aku just simply want to let it go, giving up and giving in. Haih~ Apela aku ni. So aku rasa I'll just go with the flow and try my best to be a good doctor one day. Perhaps.

Oh till then pipols ! and toche again to my new followers, my silent readers and my followers yang dah lama follow aku dari aku start buat blog ni. Toche :')

Sebab korang dah susah payah follow blog aku yang tak semenggah mana ni, aku nak bagi ferrari lar kat korang. Merah ang ang lagi tau. Bhahahhahaha




xoxo pipols <3


1 comment:

aisyahrosli said...

whew! jangan pernah dikau menyesal ambik medic! Chayok amal! We're gonna be superduper good doctors one day insyaAllah! :)